KLASA PEŁNA TAJEMNIC, CZYLI ESCAPE ROOM NA JĘZYKU POLSKIM

Uczniowie klasy siódmej, jak co dzień, przyszli na lekcję języka polskiego z uśmiechem na twarzy. Jednak jakież było ich zaskoczenie, gdy na drzwiach od klasy zobaczyli napis: Latarnia w Aspinwall. Tego dnia sala języka polskiego zamieniła się właśnie w latarnię. Uczniowie z lekkim podekscytowaniem, ale zarazem z dużą czujnością przekroczyli próg klasy. Mieli rację?, bo gdy tylko ostatni uczeń wszedł do sali, klucze w drzwiach przekręciły się? Teraz już byli zdani sami na siebie. Podzieleni na grupy musieli rozszyfrować tajemnicę latarnika, który w dziwnych okolicznościach przepadł bez wieści. Pełni zaangażowania, krok po kroku, rozwiązywali tajemnice sali pełnej zagadek. To był jedyny sposób na odnalezienie klucza i ucieczkę.Uczniowie mieli określić tożsamość Skawińskiego, wyjawić jego najskrytsze sekrety, odkryć demony przeszłości, poznać koleje losu bohatera literackiego. W trakcie pracy odnajdywali ukryte w sali (pod doniczkami, na tablicy, przy oknach itp.) zagadki, rebusy, krzyżówki. Mieli za zadanie uszeregować je w odpowiedniej kolejności oraz zredagować CV bohatera. Z wypiekami na twarzy i z dużym zaangażowaniem, zmierzali do celu, by ostatecznie odnaleźć klucz i uwolnić się.

M. Wojciechowska

 

DZIENNIK ELEKRTONICZNY
Raport z ewaluacji
Inf. dla rodz. dzieci niepełn.
Samorząd Uczniowski
Sierpień 2018
P W Ś C P S N
« Lip   Wrz »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031