LEKTURA BAWI, UCZY, WYCHOWUJE – KREATYWNIE Z LEKTURĄ

W jaki sposób sprawdzić czy uczniowie znają treść lektury? Znów sprawdzian? NIE! Jak to zrobić by było to przyjemne i ciekawe zarówno dla uczniów, jak i dla nauczyciela? A MOŻE BY TAK NAGRAĆ FILM? Moi zdolni uczniowie na jedną lekcję zamienili się w reżyserów, scenografów itd. Zadanie było proste: przedstaw w formie filmu treść lektury. Warunek był jeden, aby dobrze wykonać to zadanie należało znać treść lektury. 
Młodzież przygotowała makiety, rekwizyty i TELEFONY! Przygotowywali ujęcia, robili zdjęcia, a następnie za pomocą aplikacji PICPAC stworzyli film. Zabawa była świetna, kreatywna i twórcza 😀 Uczniowie musieli wykazać się wieloma umiejętnościami: zaplanować pracę, stworzyć scenografię, opracować scenariusz, wykazać się kreatywnością i umiejętnością korzystania z narzędzi TIK. Praca musiała być spójna i logiczna.
Na efekty nie trzeba był długo czekać! Dla mnie bomba 😀 Mało tego, jestem przekonana, że moi uczniowie przeczytali lekturę 😀.
M. Wojciechowska 
Poniżej film: Marcela, Filipa i Olka; Patrycji, Dominiki i Magdy. Filmy pozostałych uczniów dostępne tu: https://www.youtube.com/watch?v=ZFMszyqncfI , https://www.youtube.com/watch?v=PTM8fCc4mUs 

DZIENNIK ELEKRTONICZNY
Raport z ewaluacji
Inf. dla rodz. dzieci niepełn.
Samorząd Uczniowski
Maj 2018
P W Ś C P S N
« Kwi   Cze »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031