Lekcja matematyki z wykorzystaniem kodów QR.

Czy zajęcia lekcyjne muszą się odbywać w tradycyjny sposób? Czy nauczyciel tylko w formie pisemnej może sprawdzić wiedzę ucznia? Wcale tak nie musi być…! Przekonali się o tym uczniowie klasy 3B edukacji wczesnoszkolnej, którzy w dniach 11-12 września uczestniczyli w zajęciach z zastosowaniem kodów QR. Poprzez zainstalowaną w telefonie aplikację i odczytywanie zakodowanych informacji zespół klasowy usprawniał techniki tabliczki mnożenia. Dzięki nowoczesnej formie zajęć uczniowie nabywali umiejętności pracy w grupie, czego efektem było poprawne wykonanie zadań.

Tekst i zdjęcia: M.Okunek

DZIENNIK ELEKRTONICZNY
Raport z ewaluacji
Inf. dla rodz. dzieci niepełn.
Samorząd Uczniowski
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie   Paź »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930